Filmy relacja ojciec-córka, naga pierś

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja ojciec-córka, naga pierś. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Po latach niewoli barbarzyński wojownik rozpoczyna podróż, której celem jest zemsta na ludziach odpowiedzialnych za mord rodziców.
Czternastoletnia Annie (Liana Liberato) poznaje przez internet Charliego, który przedstawia się jako jej rówieśnik z innego miasta. Po kilku miesiącach rozmów na czacie postanawiają w końcu się zobaczyć, lecz Charlie okazuje się nie tym, za kogo się podawał. Przed nastolatką staje ponad dwa razy starszy mężczyzna, a skutek ich spotkania wpłynie nie tylko na samą Annie, ale na całą jej rodzinę i otoczenie...
Nimfomanka kontynuuje swoją opowieść, która staje się coraz bardziej brutalna i perwersyjna.


Historia budowy średniowiecznej katedry na tle wojen domowych, konfliktów religijnych i walki o władzę.
Seligman znajduje na ulicy półprzytomną i pobitą Joe. Zabiera ją do swojego domu. Kobieta dochodząc do siebie, opowiada mu o swoim życiu i erotycznych doznaniach.
Jacob Petersen, pełen ideałów dyrektor upadającego sierocińca w Indiach, poświęcił życie opiece nad porzuconymi na ulicach dziećmi. Kiedy nad sierocińcem zawisła groźba likwidacji, Petersen dostaje niezwykłą ofertę pomocy. Nieznany duński biznesmen Jørgen, proponuje mu dotację w wysokości 4 milionów dolarów. Istnieje jednak pewien dziwny warunek.
Dionizy Złotopolski (Henryk Machalica) mieszka w Złotopolicach wraz z synem Markiem (Kazimierz Kaczor), niezależnym senatorem, najczęściej zresztą przebywającym w Warszawie, i jego żoną Barbarą (Anna Nehrebecka), którzy mają dwóch dorosłych synów. Starszy Waldemar (Andrzej Nejman) jest gospodarzem i prowadzi gospodarstwo. Nie ma szczęścia w miłości i wciąż szuka kandydatki na żonę. Okazuje się, ze znalezienie partnerki, która zgodziłaby się wraz z nim zamieszkać na wsi jest trudne. Młodszy syn – Kacper Złotopolski (Andrzej Piaseczny) to czarna owca w rodzinie. Rzucił szkołę i postanowił rozpocząć karierę muzyka. Druga linia rodu – Gabrielowie mieszkają w Warszawie. Wywodzą się od bliźniaczej siostry Dionizego, Eleonory (Alina Janowska). Jej syn – Wiesław (Paweł Wawrzecki) jest komendantem posterunku policji na Dworcu Centralnym, a jego żona Marta (Ewa Ziętek) prowadzi luksusową kawiarnię. Mają razem syna – Tomka (Piotr Szwedes), który ku rozpaczy rodziców rzucił studia medyczne i rozpoczął karierę akwizytora – jego zdaniem w ten sposób najszybciej dorobi się dużych pieniędzy. Starszy syn Mirek (Radosław Elis) i jego żona Weronika (Agnieszka Sitek) oczekują narodzin pierwszego dziecka. Córka Wiesława z pierwszego małżeństwa, Agata (Paulina Młynarska), pracuje w agencji pośredniczącej w sprzedaży nieruchomości.

Candy

7,1
Poeta Dan zakochuje się w studentce sztuki, którą pociąga jego "luzacki" styl bycia, oraz miłość do heroiny, którą zdrobniale nazywa Candy, tak samo jak brzmi imię dziewczyny. Tak bardzo jak płomienne jest między młodymi uczucie tak wielki jest pociąg do narkotyków. Prowadzi to do nieuniknionego spotkania z brutalną rzeczywistością. Ich związek zmienia się od niezwykłego zauroczenia, przez namiętną miłość, aż do samodestrukcji i szaleństwa.

W ciszy

6,6
W tej przepełnionej erotyzmem opowieści o seksie, zdradzie i kłamstwie występuje Elisha Cuthbert (Dziewczyna z sąsiedztwa) jako Nina Deer, urocza cheerleaderka, której życie zmienia się całkowicie po przyjeździe Dot (Camilla Belle) - głuchoniemej, niedawno osieroconej dziewczyny - chrześniaczki jej rodziców. Chociaż Nina nie przejmuje się zupełnie kalectwem Dot, to jej rodzina i znajomi natomiast zdają się objawiać dziwny pociąg do dziewczyny, która szybko staje się powiernikiem wszelkich sekretów. Gdy Nina przekonuje się że Dot skrywa także własne tajemnice, decyduje się sprowokować dziewczynę zdradzając jej największy rodzinny sekret, tak niepokojący, że wręcz niemożliwy do zignorowania.
Historia niemieckiej rodziny Essenbeck, przemysłowców, właścicieli fabryki, rozgrywająca się w latach 1933-34, czyli od pożaru Reichstagu do "nocy długich noży". Opowieść o zawiści, walce i upadku godności. Visconti czerpie tu z MacBeth'a, Demonów Dostojewskiego, jak i z Thomasa Manna i z Götterdämmerung Wagnera.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…